Jackets, rings, globes... Whatever!

Idag har Maryland Twisters sin första tävling. Från vad jag hört om deras showcase så är F5 (och de andra lagen) GRYMMA! Ska bli sjukt spännande att se vad de har att bjuda på! Som vanligt har F5 nya dräkter också! F5 har åtminstone funnits från säsongen 2003-2004, kanske till och med längre. De har alltid legat i toppen av large senior, men bara en gång har de tagit hem guldet på Worlds - år 2005.

Jag skulle besökt Maryland Twisters gym och kollat på/fotat några av lagen för någon månad sedan när jag var i USA. Tyvärr åkte jag hem samma dag som deras gym öppnade igen efter halloween, så det blev inte så :(

Mina favoritår med F5 ser ni här under. 2006 musik kan man nästan kalla en "klassiker", så många gånger som den spelats och även använts av andra lag, så som Power Cheer och Dynamites.


2005


2008


2009

Kommentarer
Postat av: Anonym

wow grymt bra.. jag är en tjej från finland som följer din blogg dagligen och du nämnde att du kanske lyckas komma till finland nu i helgen och då undrade jag om du tar bilder som förra året? skulle du kunna ta bilder på cheerdansen på lördag även? du brukar ju ta bilder på cheer lagen så det skulle vara grymt snällt om du tog på oss med för de är alltid så sjukt snygga bilder! älskar både cheerleading och cheerdans och din blogg är den bästa att läsa i om det nyaste i cheer-världen om! ta gärna kontakt via e-mail om det är något :)

2010-12-09 @ 21:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0