Funderingar om bilder

Det är en del som frågar om vad jag har för kamera, objektiv osv. Jag har en Nikon D60 med flera olika objektiv till. Till bilderna från Finland har jag använt ett 70-300mm objektiv som man kan zooma väldigt mycket med. Använder inte det till något annat än just cheerleadingtävlingar, så det är lite av ett felköp, även om det självklart är bra för att jag kan ta cheerbilder ;)


Den här bilden är tagen med brännvidden 17mm.


Bilderna efter invigningen är tagna lite mer från sidan än de innan. Det här är iaf brännvidden 70mm.


Och sist brännvidden 300mm.

Sist men inte minst vill jag påminna om, för jag har sagt det förut men jag har ju en hel del nya läsare, att det ÄR okej att spara ner mina bilder på datorn och lägga upp de på t.ex. facebook. Vad som INTE är okej är att klippa bort vattenstämpeln. (Men om ni t.ex. lagt upp en bild på facebook och sen liksom klipper ut er själva för att ha som profilbild är det ok. Enda gången det är ok! Se bilderna nedan så ser ni vad jag menar.)


OK


EJ OK


ENDAST OK FÖR PROFILBILDER

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Skit bra cheerbilder :)

2010-02-09 @ 20:37:03
URL: http://mangsalexandra.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Gillar verkligen dina bilder!

2010-02-09 @ 23:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0