UCA del II


Hawaii Pacific University - Savanna, Heather, Lauren, Emily


Hofstra University - Nicole, Lenee, Jaclynn, Arianna


Hawaii Pacific University - Danielle, Andrea, Kayla, Anna


University of Louisville - Aisha, Lindsey, Kasey, Molly

(Baserna är enäggstvillingar, haha!!)


Jag har aldrig sett tic toc needle till heelstretch eller tic toc till hålla-runt-benet-heelstretch förut. Coolt!!


Resultat UCA 2010 (topp 4 av 11)

Group Stunt All Girl

1 Hawaii Pacific University
2 Hofstra University
3 Hawaii Pacific University
4 University of Lousville

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad bra blogg du har. Måste bara säga de. love it ! =) hoppas träningarna går bra!

2010-02-02 @ 09:17:19
URL: http://sophiasnygg.se
Postat av: Ida

Åh tack! Vad glad jag blir!

2010-02-02 @ 17:41:56
URL: http://youbetterwork.blogg.se/
Postat av: CCO

Tryckfelsnisse smög sig in på sista filmen, det e Louisvill inte HPU :)



HPU är nog en av mina mina favoriter, de är sjukt säkra på stunts :)

2010-02-03 @ 11:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0