Kända cheerleaders

Ser ni vilka det här är? Rätt svar längst ner.












Alla här under har varit cheerleaders. De flesta i high school, men några college och all-star också. Samuel L Jackson har varit cheerleader på Morehouse College, Miley Cyrus i Premier Athletics (all-star), Eva Longoria Parker i high school, Texas A&M University och som NCA-instruktör och Dakota Fanning är just nu cheerleader i high school.







Rätt svar:
Cameron Diaz
Dakota Fanning
Steve Martin
Halle Berry
Eva Longoria Parker
Paula Abdul
Madonna
Meryl Streep
Reese Witherspoon
Miley Cyrus

Kommentarer
Postat av: sophia

Aa, i Black hawks, jag tänkte för på filmerna är ni ju så bra och jag hörde att många slutat och det är ju tråkigt isåfall mena jag, hur många går i laget och så menade jag väl. hehe :) kramsar

2010-01-16 @ 21:57:01
URL: http://sophiasnygg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0