Resultat URM/RM 2010

URM

Minior Nybörjare
1. Haninge Cheer Elite - Ladybugs
2. Brommagymnasterna Dynamites - Dreams
3. Eastcoast Cheerleaders - Commanders
4. Malmö Allstar Cheer - Penguins
5. Crocodiles AFC Helsingborg - Chicks
6. Åmåls Drill Dans & Cheer - Sweet Lions
7. Upplands Väsby Gymnastikklubb UVGK - Snowflakes

Minior Fortsättning
1. Power Cheer & Dance - Cats
2. Gothenburg Cheer One - Jaguars
3. Musketeers Funky Cheer
4. Brommagymnasterna Dynamites - Daisies
5. Haninge Cheer Elite - Blizzards
5. GC Troops - Strikers
7. Twisters Cheer Elite
8. Cheer Future

Junior Nybörjare

1. Power Cheer & Dance - Juniors
2. Gothenburg Cheer One - Sabres
3. GF Uppsalaflickorna Spirits - Mustangs
4. Haninge Cheer Elite
5. Köpings GF Sparks Cheerleaders
6. Twisters Cheer Elite
7. Brommagymnasterna Dynamites - Daggers

Junior Fortsättning

1. Eastcoast Cheerleaders - Pirates
2. Musketeers Funky Cheer
3. Brommagymnasterna Dynamites - Devils
4. Malmö Allstar Cheer - Kings
5. Artic Cheer Avalanches - Spartans
6. Crocodiles AFC Helsingborg - Capricorn

RM

Cheerdans Nybörjare

1. Gothenburg Cheer One - Tigers
2. Julle United - Risingstars
3. Uppsala Dance Crew - Pixies
4. Team NDC - Supernova

Cheerdans Fortsättning
1. Julle United - Shiningstars
2. Musketeers Funky Cheer
3. Gothenburg Cheer One - Cheetahs
Kan någon fylla i resten av resultaten här? :)

Senior Nybörjare

1. Gothenburg Cheer One - Cougars
2. Twisters Cheer Elite
3. Haninge Cheer Elite
4. Baltic Beasts Nyköping - Cheer Team Brilliants
5. Brommagymnasterna Dynamites - Dolls
6. Artic Cheer Avalanches - Chiefs

Senior Fortsättning
1. Power Cheer & Dance - Allstars
2. Musketeers Funky Cheer
3. Brommagymnasterna Dynamites - Dolphins
4. Stingrays Cheer
5. GF Uppsalaflickorna Spirits - Tom Cats
6. GC Troops - Archers
7. Västerås GF - Spinners
8. Crocodiles AFC Helsingborg - Crocodiles

Kommentarer
Postat av: JUNIORS

Hej ida-maria skulle inte du kunna lägga ut bilder på vårat lag (Haninge power cheer & dance - Juniors) Vi vann guld + mvp. Det skulle vara hur gulligt som helst. Väldigt fin blogg du har.

2010-06-07 @ 19:59:15
URL: http://jjustjuniors.blogg.se/
Postat av: Cornelia

tog du några bilder på dolphins? :) vi körde ju några lag efter er :)

2010-06-07 @ 20:48:46
URL: http://corney.blogg.se/
Postat av: Ida

JUNIORS: Hej! Det är redan en från samma bloggadress som frågat, och ja jag har bilder på er men det kommer ta lite tid.



Cornelia: Jag har inga bilder på Dolphins. Min kamera låg i förträningshallen då och jag satt så jag knappt såg mattan.

2010-06-07 @ 22:46:42
URL: http://youbetterwork.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Ida-Maria!

Jag har två frågor ang. rosetter.

1. Jag har precis fått min tävlings rosett från i år, och då såg jag att snodden håller på att gå sönder så jag undrar, eftersom du vet så mycket om rosetter, kan man klippa bort snodden och sätta dit en ny? hur sätter man dit den isf?

2. Jag har köpt 5 rosetter av dig, alla är otroligt fina, men en av dom har gått upp på ett ställe, så jag undrar vad du använder för lim, var man kan köpa det och om man ska ta lite eller mycket för att den ska sitta ihop?



Dina foton är grymma och dina rosetter är jättefina, tack för en jättebra blogg ;)

2010-06-07 @ 23:15:30
Postat av: Ida

Anonym:



1. Det beror på hur den nuvarande toffsen sitter fast! Så svårt att säga. Du kan ta en bild på den och skicka till mig om du vill! [email protected]



2. Åh vad roligt! Men vad tråkigt att en har gått upp... Knäppt. Köpte du den på DM eller SM?

Bästa limmet är Gütermans textillim, det är en gul förpackning och finns i tygaffärer. Man behöver inte ta så jättemycket, om du tar för mycket blir det kletigt och syns igenom.



Tack tack tack! :D

2010-06-07 @ 23:41:13
URL: http://youbetterwork.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag hade för mig att Daises kom sist. Men det kanske var fel?

2010-06-08 @ 08:19:13
Postat av: Ida

Ida: Ja det är fel, de kom fyra :)

2010-06-08 @ 21:37:56
URL: http://youbetterwork.blogg.se/
Postat av: Carin

Hej Ida-Maria ...



Tänkte ge dig ett resultat. LCD Wasps från Luleå Cheer & Dance Team kom 4:a i cheerdans fortsättning. Övriga placeringar 5-7 om jag inte antecknat fel är:

5. Uppsala Dance Crew - Predators

6. Team NDC - Dancecrew

7. Dansateljén/Athletic Cheer Champions - Tornados



Sedan ... Det ska inte stå 5. Artic Cheer Avalanches - Spartans. Det ska stå 5. Athletic Cheer Champions / Dansateljén - Spartans. (Gäller cheer junior fortsättning)



Slutligen - FANTASTISK sida. Vilket jobb du lägger ner. Imponerande!

2010-06-10 @ 23:52:23
URL: http://www.lcdteam.net
Postat av: Ida

Carin: Tack så jättemycket! Jag har för mig att det stämmer det du säger! Och ja, det har du rätt i. Jag blandar ihop de två hela tiden, lite liknande namn ;)



Tack tack tack!

2010-06-11 @ 01:03:28
URL: http://youbetterwork.blogg.se/
Postat av: Anonym =)

Hej Ida-Maria =D

Jag bara undrar om det e svårt att göra rosetter??

Din sida e jättebra men jag har dock inte köpt några rosetter. Jag vill ha en men jag harv inga för jag e bara en nybörjare.. Men e det svårt att göra rosetter??

2010-06-28 @ 23:07:28
Postat av: Ida

Anonym: Då är det dags att köpa en rosett då ;) Tja, det beror väl helt på... Jag tycker inte det är så jättesvårt nu, men jag har ju provat mig fram och experimenterat ganska länge.

2010-06-28 @ 23:17:58
URL: http://youbetterwork.blogg.se/
Postat av: Ida ♥

Hej Ida-Maria! Jag vill absolut inte stressa dig men jag vill bara kolla med dig så att HANINGE CHEER ELITE MINIOR A BLIZZARDS & HANINGE CHEER ELITE MINIOR B LADYBUGS kort kommer upp.

Kram! & jag håller med Carin. Vilket jobb alltså!

2010-07-30 @ 13:09:55
URL: http://idawdt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0