DM!!!

Hemma nu efter ett riktigt grymt DM! Kom hem med en silvermedalj runt halsen, så jag är sjukt nöjd. MÅNGA lag imponerade på mig under de båda dagarna. Grattis till alla som gick vidare till SM/RM! Och såklart till er som kände att ni gjorde en bra prestation, för det är ju det viktigaste!

Till er som frågar om bilder och filmer, det kommer så fort som möjligt. Jag har, utan att överdriva, MINST 1500 bilder. Så ni förstår kanske om det tar tid? ;)

Här under ser ni lite filmer, jag har också filmat en del (eller ja, gett min kamera till någon annan som filmat). Men dessa filmer här under är alltså olika från youtube jag hittat.


Power Cheer Eagles


Haninge Cheer Elite group stunt junior


GF Uppsalaflickorna Spirits Black Hawks


BG Dynamites Diamonds


BG Dynamites Diamonds 5


BG Dynamites Dragons


Linköping Lightnings senior avancerad


Uppsala Dance Crew Phantoms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0