Kvaltävling

Det har varit mycket i helgen med camp och allting. Utöver det så har jag såklart mina miniorer också :) Så det har inte blivit så mycket bloggning. I veckan har jag också suupermycket saker att göra, men försöker såklart hinna med så mycket som möjligt. Tacka vet jag blogg.ses nya funktion där man kan förinställa inlägg!

Sjukt imponerad av HAC Elite och Funky Team Gorillaz! 2-1-1 är det nya ;) Första gången jag sett ett all-girl lag köra det i Europa tror jag... Coed vet jag inte? Hur som helst, inte bara imponerad över pyramiderna och hur många byggrupper de har, utan hela deras program. Gorillaz var så himla cleana och HAC Elite hade bara någon miss här och där, vilket är förståeligt då det är tidigt på säsongen. Cheer Extreme kan liksom inte ens sätta sitt program i närheten av bra än. Ni i Sverige som klagar att DM är tidigt, tänk er då hur de har det i Finland, med SM om bara tre veckor!

Såg att vissa lag körde samma program från EM, t.ex. HAC Xray. Men de flesta lag hade helt nya program.




RESULTAT (tar bara med de som kvalat till SM)

Cheer Senior
1. HAC Elite
2. Northern Lights Diamonds
3. Jaguars Venus
4. Tampereen Pyrintö Flames
5. Golden Spirit Angels
6. Funky Team Wild Flyers
7. Dream Team Wildcats
8. Turun Cheerleadingseura Smash Dragons
9. West Coast Vikings Platinum
10. Golden Spirit Genies
11. Turun Cheerleadingseura Smash Vikings
12. HAC Enchanted
13. Spirit Shakin' Typhoon

Cheer Senior Mixed
1. Funky Team Gorillaz
2. HAC Xray
3. Tampereen Sisu Renegades

Dance Senior
1. Dream Team Dancers
2. Funky Dance Team
3. Northern Lights Dance
4. Campuksen Koonto
5. HAC Elegants
6. Northern Lights Dance 2
7. Funky Dance Bees
8. HAC Excellence

Cheer Junior
1. Golden Spirit Whitelighters
2. Northern Lights Pearls
3. HAC Jr. Elite
4. Jaguars Jupiter
5. Turun Cheerleadingseura Smash Tigers
6. Golden Spirit Saints
7. Funky Team Wild Sparkles
8. Dream Team Tiger Cats
9. Northern Lights Crystals
10. West Coast Vikings Iron
11. Spirit Shakin' Blizzard
12. Funky Team Surprise
13. Crocodiles Babacos
14. Jaguars Saturnus

Cheer Junior Mixed
1. HAC Xtreme
2. Cheer Stars Finland

Dance Junior
1. Northern Lights Junior Dance
2. Funky Dance Juniors
3. HAC Emotion
4. Turun Urheiluliitto
5. HAC Elastic

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad menar du med 2-1-1 :P

2010-11-15 @ 20:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0