Cali's första tävling

I helgen tävlade California Allstars sin första tävling. Dock inte alla lag! Några coed-lag ser jag fram emot att få se längre fram under säsongen.


Lady Bullets
Jag älskar de! Free stretch to free stretch <3 De tävlar i klassen small small 5 och möter bland annat regerande världsmästarna Stingrays Orange. Förra året kom Cali på tredje plats, så i år lär de fightas för en ännu högre placering!


Smoed
Jag vet inte om det här laget fanns förra året eller om det är helt nytt. Om de fanns så placerade de sig i alla fall inte bra på Worlds. I år tror jag de har chans mot favoriterna i small limited coed, Kentucky Allstars Cats och Brandon Allstars Senior Black. Jag tror de kan bli publikfavoriter, för något gör att de är roliga att titta på och så har de bra musik!


SO 5
De har mycket kvar att jobba på... Tyvärr! Vissa delar är bra och andra mindre bra. Hoppas de kan cleana upp det under säsongens gång.


Sparkle
Det här laget tävlar i international open level 5. International open är väldigt populärt i coed, men faktiskt inte i all girl. Så jag tror absolut det här laget har chans på medalj på Worlds!


Mini 2
Jag tycker det är roligt att se olika föreningars yngre lag, för då ser man verkligen hur de applicerar deras egna stil på de. California Allstars har en lite egen stil, "the Cali swag", och det kan man redan se på de här barnen! Notera att de tävlar i mini, som är en ålderskategori UNDER minior.

Även senior 1, senior 2, senior 4 och junior coed 4 tävlade i helgen. Youtuba om ni är intresserade av att se!

Vad tycker ni om ovanstående lag?
(Kom igen people, jag vet att ni har åsikter!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är international open för något?. Liksom vilken klass?

2010-11-22 @ 16:36:14
Postat av: Ida

Anonym: Du kan läsa här http://youbetterwork.blogg.se/2010/november/utkast-nov-9-2010.html

2010-11-22 @ 20:45:33
URL: http://youbetterwork.blogg.se/
Postat av: Aleks

Älskar Lady Bullets, speciellt dansen! :D

2010-11-23 @ 15:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0