Uppdatering om camp!

Power Cheer har imorgon (?) sin sista dag av camp med sina koreografer Peter och Java. Cougars, junior avancerad, och Eagles, senior avancerad, är de lag som deltar under campet. En del bilder hittar ni på Eagles blogg HÄR. Hoppas de kommer lägga ut fler bilder och uppdatering där snart (hint hint)!


Bilder tagna av Lovisa Hägg och Mindy Rostedt.



Gothenburg Cheer One har också camp just nu med två killar från Cheer Extreme - Jamein och Spencer. Jamein går dock inte i Cheer Extreme längre, men han koreograferar för deras lag ibland.
De kommer koreografera till deras junior- och seniorfortsättningslag Cats och Cougars och även coacha deras stunter.


Bild lånad från Jenny Tetri.

Som jag sa i förra inlägget, har ni info om era koreograficamp får ni väldigt gärna kommentera! Efter helgen kommer det självklart mycket uppdatering om Dynamite Dragons camp eftersom jag kommer vara där under helgen. Kommer även inlägg om GC Troops och USC!

Kommentarer
Postat av: ylva

hur fick du denna infon?

2010-10-22 @ 10:42:13
Postat av: Ida

Ylva: Någon kommenterade med info :) Och så såg jag på Facebook vad koreograferna hette.

2010-10-22 @ 11:39:29
URL: http://youbetterwork.blogg.se/
Postat av: Anonym

vadå dynamite dragons camp? det är ju fler lag där..

2010-10-22 @ 22:23:41
Postat av: Ida

Anonym: Inte när jag är där! I think.

2010-10-22 @ 23:51:29
URL: http://youbetterwork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0