GCOs nya hemsida

GCO har blivit med ny hemsida! Riktigt fin och ren. Lätt att hitta i menyerna! Klicka HÄR för att komma till deras hemsida.



Btw, ni vet att ni inte kan använda mina bilder hur som helst va? För jag ser på hemsidor och programblad på tävlingar hur mina bilder dyker upp utan att jag blivit tillfrågad. Det är inte okej, okej? Bloggar är en annan sak. Jag är tacksam om ni länkar hit! (Och våga inte ta bort vattenstämpeln, då blir jag arg!)

Bilderna som GCO har i sitt bildspel på sin hemsida är utan vattenstämpel eftersom de KÖPT bilderna av mig.

Kommentarer
Postat av: elin

Har bobcats förvunnit ? :o

2010-09-29 @ 10:48:51
URL: http://pplayitright.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0