Top Gun

Jag läste nyligen en artikel/text där en tjej har skrivit vad hon tycker om Top Guns nya dräkter. De har verkligen blivit de mest omdiskuterade dräkterna under året.

Många kritiserar dräkterna att vara för likt det NFL cheerleaders har på sig. Jag kan förstå kritiken då NFL cheerleaders är just det vi all-star cheerleaders kämpar för att inte bli jämförda med. De som hyllar dräkterna menar på att Top Gun är kreativa och väljer att gå sin egen väg. De gör inget halvdant, och så inte heller när de väljer att byta från deras välkända gula dräkter.



Kommentarer
Postat av: Anonym

deras nya dräkter är verkligen sååå fula.... :(

2010-09-12 @ 14:13:34
Postat av: Anonym

tycker de är snygga och det är ju oxo de NFL cheerleaderna har på sig (bortsett från bootsen då.. och vissa saker..) men många ALL STAR cheerleaders fortsätter ju som NFL cheerleaders, fast NBA är kanske vanligare och mer "sportigt"..:) Du har den enda och bästa svenska cheerbloggen och hoppas du skulle skriva oftare och MER om Cheerdance det tycker jag skulle vara intressant!! :) KRAM!!

2010-09-12 @ 20:51:37
Postat av: Ida

Anonym: Jo jag vet, det är ju värsta höga kraven till NFL och allting. Bara det att de inte riktigt gör det vi allstar cheerleaders gör. De flesta känner inte till det vi gör, utan tror det är samma sak som NFL :)



Åh, tack! Vad roligt att höra. Jag ska försöka skriva mer om det. Jag är dock inte så insatt i cheerdans. Kram!

2010-09-12 @ 23:04:03
URL: http://youbetterwork.blogg.se/
Postat av: Carin H

Jag tycker nog det mest imponerande är att de vågar ha så mycket vitt, tänk vad smutsiga de ska bli.

2010-09-13 @ 11:06:46
URL: http://www.carinh.se
Postat av: Kim

Riktigt fula. Blir rörigt när det är så mycket ljust och så mycket hud, eftersom ingen har exakt likadan hudton.

2010-09-14 @ 00:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0