Copy cat

Fick en kommentar här igår att jag hade fått en copy cat. Kikade in på bloggen och jo, visst har jag fått det! Personen har kopierat flera av mina inlägg rakt av. Till exempel det om skador och om DM Stockholm. Även kategorierna på bloggen heter samma sak som mina gör.

Jag tycker mest det hela är roligt. Tar det som en komplimang - personen måste ju verkligen gilla min blogg! Samtidigt vill jag markera att detta INTE är okej. Det finns ju ingenting att anmäla personen för och jag har ingen aning hur jag ska kontakta han/hon förutom att kommentera (vilket jag redan gjort). Jag hoppas i alla fall att personen tar sitt förnuft till fånga!

HÄR är bloggen som kopierat mina inlägg.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag tror att det finns någon som heter det på youtube och en grupp eller något på fb också. Kanske är den personen samma? ;) alltså cheerleadingswe

2011-01-27 @ 22:11:46
URL: http://sarahps.se
Postat av: Ida

Sarah: Hon heter cheerswe och hon som heter det på YouTube känner jag ;) Hon är dessutom i USA nu, så känns inte sannolikt!

2011-01-27 @ 22:28:56
URL: http://youbetterwork.blogg.se/
Postat av: Anonym

hHAHAHA fail den personen e, din blogg är bäst whatsoever!

2011-01-27 @ 22:51:27
Postat av: Hanna

Herregud va trött man blir. Driver man en blogg med framgång är det sisådär lagom roligt att nån alltid ska köra på den gamla klassiska tekniken "copy - paste"...

2011-01-28 @ 09:37:37
Postat av: Anonym

hahah vilken failad tjej, kom på nått eget liksom :P

2011-01-28 @ 16:02:22
Postat av: Anonym

hahahah typ svinigt kul samtidigt som det inte är okej som du säger! undra om personen ens går i cheerleading ;o

2011-01-28 @ 16:22:56
Postat av: Anna

Din är originalet :) Det vet ju alla cheerleaders!

2011-01-28 @ 20:01:15
URL: http://elmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0