Eagles - omgång två



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte alla lagen få omgång 1 innan du börjar med omgång 2? (du lägger bara in bilder på power....)

2011-03-02 @ 20:00:19
Postat av: Ida

Anonym: De gav mig ju en tröja! No t-shirt, no pics! (ironi)



Nej men, först och främst så är det här min blogg. Jag lägger upp mina bilder i exakt den ordningen jag vill. Att du misstycker bryr jag mig inte ett dugg om, som jag ser det har du har två val; sluta läsa min blogg eller sluta klaga. Jag lägger ner sjukt mycket tid på att redigera bilderna, hur många timmar som helst! Allt för alla ska få bilder på sitt lag. Vad får jag för det (av dig)? Negativa kommentarer som gör mig LESS.

2011-03-02 @ 20:45:01
URL: http://youbetterwork.blogg.se/
Postat av: T H I L D A ♥ - HTTP://THILDAS.SE/

Jag tycker dina bilder är fantastiska Ida :)

2011-03-02 @ 22:52:30
URL: http://Thildas.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0