Cheer Heiagjengen

Missat att det kommit två nya avsnitt av Cheer Heiagjengen! Det tredje avsnittet i serien handlar om relationer i laget och då är det fokus på Lina Therese och svenska Marcus. Fjärde avsnittet handlar mest om Monique och där hon bland annat berättar om när hon bytte förening och vad som hände då.

Klicka på någon av bilderna här under för att komma till Cheer Heiagjengens Facebook där länkar finns till alla avsnitt. Utanför Norge fungerar det inte att titta via datorn - förutom om ni kollar med mobilen!


Kommentarer
Postat av: Anders

Jag har kollat på 2 avsnitt från datorn i sverige. Och 1 avsnitt från en dator i skottland så jo det funkar prima.

2011-11-04 @ 08:30:40
Postat av: Anonym

jag kan också se! ;)

2011-11-04 @ 08:33:30
Postat av: Anonym

Kan du inte skriva lite om den tävlingen som kommer ske i december i Tyskland och vilka som ska vara med? skulle vara jätte roligt

2011-11-04 @ 09:38:46
Postat av: Anonym

Jag kan också se här i Finland :)

2011-11-04 @ 11:52:40
Postat av: Ida

Då är det bara min dator som är knäpp! Haha. Men vet att fler inte kunde kolla via datorn heller, hmm.



Anonym: Joo.

2011-11-04 @ 14:16:43
URL: http://youbetterwork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0