Maryland Twisters Valerie


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är alldeles för mycket 2 by 2 och eagles på den här bloggen nuförtiden... väldigt synd, den kändes mer innehållsrik förr =/

2011-10-04 @ 19:53:33
Postat av: Ida

Anonym: Vad vill du se då? Jag försöker bara uppdatera så mycket jag kan. 2by2 eller inget, liksom.

2011-10-04 @ 23:40:03
URL: http://youbetterwork.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag kan säga till anonym att jag har tänkt desamma då och då, men varför jag inte sagt något är för att jag själv inte har en jävla aning om vad man annars kan tänkas skriva om, så då håller jag tyst :) Det är ju skitsvårt att hitta saker att blogga om så då kan du ju istället säga vad du vill läsa mer om så kanske hon kan skriva om det!



Det är ju kanske inte så konstigt att den var mer "innehållsrik" förr i och med att hon nu skrivit om typ allt som finns inom cheer, haha;)

2011-10-04 @ 23:48:51
Postat av: Ida

Det är skitsvårt at times... Ni får gärna tipsa mig. Jag vill ju hålla bloggen så uppdaterad som möjligt.

2011-10-04 @ 23:53:29
URL: http://youbetterwork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0