Cheer Athletics bed pyramid


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag har en fråga och skulle helst vilja ha ett snabbt svar! Vänder mig till dog för du är så kunnig inom cheer och regler. Får en person som tävlar junior avancerad tävla dubbelt och även tävla senior avancerad?! Såg att dynamites gjort så tidigare. och om det fortfarande är tillåtet, hur många i varje lag får göra det? Tack! Kram

2011-09-09 @ 00:27:24
Postat av: Ida

Anonym: Ja, man får ha en person som tävlar i båda. Jag kan inte på rak arm hur många som får göra det, tror det är hur många som helst om de skulle vara 96:or (då är man både junior och senior). Är det yngre så gäller regeln med hur många i "rätt" ålder man måste ha och det är 75% eller 50% av laget eller nått sånt. Kan ha fel så lita inte på mitt ord.

2011-09-09 @ 01:23:19
URL: http://youbetterwork.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Undrar om du skulle kunna länka en bra sida om man vill beställa skor från USA.

kram!

2011-09-09 @ 11:02:04
Postat av: Ida

Anonym: Står ju flera hemsidor om du skrollar lite nedåt...

2011-09-09 @ 14:03:30
URL: http://youbetterwork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0