Säsongen 2011-2012

Till den här säsongen har seniorklasserna i level 5 i USA ändrats, som jag tidigare nämnt. Small, medium och large finns både i all girl och coed. Jag älskar ändringarna och jag tror detta året kommer toppa alla tidigare år! Super-duper-mega-excited för att se alla lag...

Här under listar jag lag som tidigare presterat bra i den här klassen och ses som "favoriter", och sånna lag som jag ser fram emot att se.

Small Senior

I small får man ha max 20 lagmedlemmar. Det är den absolut populäraste seniorklassen, både på Worlds och andra tävlingar.

Topplag

California Allstars Lady Bullets
Cheer Extreme Small Senior X
Maryland Twisters Eclipse
Orlando Allstars Angels
Stingray Allstars Orange



Medium Senior

I medium får man vara upp till 30 personer. En helt ny klass, så man vet inte riktigt vad man har att vänta sig. Men ibland kan 36 på mattan kännas lite för många, så jag tror det här kan bli en rolig klass att kolla på. Flera lag som tagit steget upp från small och även lag som gått ner från large. Funny fact är att Cheer Extreme har två stycken lag i den här klassen, måste kännas konstigt att tävla mot varandra. Svårt att tro att CEAs medium-lag kommer toppa Small Senior X och Senior Elite... (men vad vet jag!)

Topplag
California Allstars
Cheer Athletics Panthers
FAME Allstars Super Seniors
FCA Gems Diamonds
Maryland Twisters Weather Girls
Maryland Marlins Tsunami
Stingray Allstars Amber
Woodlands Elite Generals
World Cup Suns



Large Senior
I large får man vara upp till 36 personer. Gaaanska tufft att slå sig in i topp tre här, har svårt att se att det sker...
Hur mycket längtar man inte efter att få se Senior Elite, Shooting Stars och F5?!

Topplag

Cheer Extreme Senior Elite
Maryland Twisters F5
World Cup Shooting Stars



Small Senior Coed
I small coed gäller samma som i all girl, 20 pers, och max 4 killar. Det är redan runt 50 lag som gått ut med att de ska tävla i den här klassen... Tuff konkurrens alltså.

Topplag
ACE Thunderbirds
Brandon Allstars Senior Black
California Allstars SMOED
GymTyme Onyx
Stingray Allstars Smoke



Medium Senior Coed
Max 30 pers, max 6 killar. Twist & Shout är egentligen det enda laget jag vill se i nuläget, men jag hoppas något lag kommer in och överraskar.

Topplag
California Allstars MOED
Charlotte Allstars Teal
GymTyme Platinum
Spirit of Texas
Texas Lonestar Cheer Co. Co-Red
Twist & Shout Sr. Obsession
World Cup Odyssey



Large Senior Coed
Max 36 pers, max 18 killar. Large coed är tillbaka, yaaay. Just like old times med Top Gun, Cheer Athletics, Georgia Allstars och så slängs California Allstars, ACE och Cheer Extreme in i mixen också...

Topplag
ACE Warriors
California Allstars Coed
Cheer Athletics Cheetahs
Cheer Extreme Coed Elite
Georgia Allstars Louies
Top Gun


Kommentarer
Postat av: Kim

Ledsen jag blir när båda FAME ss och Tsunami har gått ner från Large :(



Längtar efter att se Louies i Large klassen igen.

2011-09-29 @ 18:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0