Frågor som ställs ofta

När är Cheer Summer Camp? Kan du skriva mer om det?
Cheer Summer Camp kommer vara i Borås 10-12 augusti. Mer info finns inte än så länge, men ni kan hålla koll i den HÄR gruppen så kommer ni inte missa något. Jag skriver mer när deras hemsida kommer upp.



Vilken tv-kanal visas Worlds på?

Worlds kommer visas på ESPN 2. Jag har försökt fixa det till min tv, men det gick tyvärr inte. Det visas några månader efter Worlds, alltså inte live.

Går det att titta på Worlds över livestream?

Nej, ingen livestream finns varken till ICU Worlds eller Allstar Worlds. Men båda tävlingar har "video on demand" som man kan titta på, där läggs det upp filmer på alla lag någon timme efter att de kört. Till ICU Worlds är det gratis och till Allstar Worlds kostar det pengar. När jag vet mer skriver jag om det, promise!

När lägger du upp bilderna från DM södra?

När jag har tid att redigera! Ett lag tar runt en halvtimme att redigera och lägga upp, och hur många lag var det inte som tävlade? De kommer, så småningom :)

Undrar ni över något, vad som helst, kan ni alltid kommentera! Svarar alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0