Cheer Athletic Training Camp i Luleå

Nu är det klart att jag kommer sälja rosetter och ta en del bilder på Cheer Athletic Training Camp! Lägret går av stapeln 28-30 september i Luleå, men jag är bara där fredag och lördag. Cheer In Style från Danmark kommer även vara på plats och sälja kläder och skor.
 
Det är totalt 95 aktiva anmälda. Instruktörer är:
Victoria Swain (Cheer Athletics)
Jason McCartney (Cheer Athletics)
Jessica Gentry (Cheer Athletics)
Melissa Rostedt (Power Cheer)
Mikaela Riutta (Power Cheer)
 
Om ni har några önskemål på färger eller mönster kan ni kommentera här, så ska jag försöka ta med mig några av den typen! Här under ser ni en jag gjort nyligen, kommer fler nya snart!
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Skulle du kunna skriva lite mer om campet, med information och så vidare. Jag är lite förvirrad :')

Svar: Vadå för slags information? Jag vet inte om jag har så mycket mer!
You Better Work

2012-09-01 @ 19:58:40
URL: http://floows.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0