Mobilbilder CSC 2012

Hej allihopa, nu är jag tillbaka från camp! Jag hade förinställt ganska många inlägg, så bloggen stod inte helt tom trots att jag inte hade någon dator. Nu när jag här hemma kommer alla bilder och filmer. Börjar med mobilbilderna! Har ni filmer - lägg gärna upp dem på YouTube eller Vimeo och skicka länken i en kommentar! Jag vill hitta så mycket filmer som möjligt. Om ni har bilder kan ni skicka till [email protected].
 
Tack till alla instruktörer, demos och Johannes & Lina för det bästa campet jag har varit på! Alla har ju sin egen upplevelse av hur campet var och fick ut olika mycket av det, men för mig personligen var allt jättebra!
 

Kommentarer
Postat av: Hannah

Vart köper du alla dina olika lag tröjor eller typ cheer tröjor? :)

Svar: Tröjorna jag hade på camp (och som syns på de här bilderna) är våra två lagtröjor och en turisttröja från Orlando. Team Sweden har Melissa Rostedt gjort loggan till och Eagles har Garrin Gosnell vår koreograf gjort. Mina andra cheertröjor har jag bytt till mig på Worlds eller köpt genom folk i USA.
You Better Work

2012-08-14 @ 02:13:05
URL: http://justwithme.blogg.se
Postat av: Anonym

Vart har du redigerat bilderna?:)

Svar: Instagram och Camera+.
You Better Work

2012-08-14 @ 08:59:41
Postat av: Anonym

Det kommer väl att bli ett camp 2013? :D

Svar: Det tror jag absolut!
You Better Work

2012-08-14 @ 13:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0