Nya You Better Work!

Efter tre och ett halvt år på den här bloggen är det äntligen dags för något nytt! Jag har tagit till mig den kritik jag fått på upplägg/design under åren och försökt förbättra allting i den nya bloggen. Dock är designen inte helt klar, det kommer bli fler ändringar vart eftersom, men det märker ni!
 
Vad som är nytt:
+ Lättare adress! .se istället för .blogg.se.
+ Inte hela inlägg på startsidan. Många har sagt att min blogg lätt hänger sig när jag lägger upp många filmer, men nu kommer det inte bli så! Och ni behöver inte scrolla förbi tusen bilder heller.
+ Alla sociala medier finns på startsidan, så ni lätt kan hitta dem.
+ Fotoalbum där jag kommer lägga upp bilder från olika tävlingar. En av de bästa nya funktionerna enligt mig!
 
Välkommen in!

Kommentarer
Postat av: Anonym

SNÄLLA BYT INTE. !!!! DEN NYA ÄR INGE BRA FÖR DÅ MÅSTE MAN GÅ IN PÅ INLÄGGEN OCH ALLT ! Snälla ! Byt inte !

Svar: Jag har redan bytt.. Jag har inte heller gillat att behöva gå in på varje inlägg, men eftersom som så många har klagat på att de måste bläddra förbi alla bilder och videoklipp så tog jag till mig kritiken.
You Better Work

2012-12-03 @ 14:19:42
Postat av: E L I N A

vilka cheerleading lag finns det i skåne ? Är man förgammal om man är 15 ?

Svar: Nej du är absolut inte för gammal! Det finns Malmö Allstar Cheer, GFN Halmstad Bullets och Helsingborg Crocodiles.
You Better Work

2012-12-03 @ 15:00:25
URL: http://elinaarnesson.blogg.se
Postat av: Anonym

Åhnej vad synd:( det är ju snällt att du tänkt på kritik men tycker inte heller om sån där variant, slutade läsa cheer logg.no pga det:(

Svar: Jag provar så ett tag, är det många som inte gillar det så kanske jag byter till en annan design. Jag försöker ha en design som är så smidig som möjligt för er som läser, för mig spelar det ju inte så stor roll.
You Better Work

2012-12-03 @ 15:14:11
Postat av: Malin

I like it! :) Och om man följer på Bloglovin så kan man ju lätt klicka in direkt när det kommit ett nytt inlägg :) Kommer dom gamla inläggen följa med? Och jag gillar uppdelningen av kategorier! :)

Svar: Tack så mycket! Det är inte fixat med Bloglovin' än, men ska fixa så att de nya inläggen kommer upp automatiskt utan att de som redan följer behöver fixa något!
You Better Work

2012-12-03 @ 17:47:59
Postat av: Anonym

men en sak bara, kan du inte ha en snygg header med lite cheerbilder, så att man verkligen ser att det är en cheerblogg!? ;)

Svar: Jo det kommer! Ska inte ha den gamla headern haha.
You Better Work

2012-12-03 @ 18:24:16
Postat av: Vickan

Hej, vet du något om Cheer wintercamp? Vad det kostar? om man måste vara där alla dagarna? och hur och när man anmäler sig?

Svar: Allt står i inlägget 'Cheer Winter Camp' i min nya blogg youbetterwork.se.
You Better Work

2012-12-03 @ 21:33:11
Postat av: Ellen

Den nya är inte alls bra. Man kan inte läsa på sin mobil nu och då suger det. Kommer inte läsa din blogg mera.

Svar: För mig funkar den fint i mobilen. Tråkigt att du inte kommer fortsätta läsa den, men du kan ju läsa den via datorn annars? :)
You Better Work

2012-12-03 @ 21:47:07
Postat av: Anonym

Jag gillar den nya youbetterwork! Jag kommer absolut forsätta läsa och tror att alla andra också komemr göra det :) folk måst bara vänja sig :)

Svar: Tack så mycket! Ja precis, det är alltid ovant i början!
You Better Work

2012-12-04 @ 12:46:09
Postat av: Lina

jag fattar inget i den nya. just sayin

Svar: Vad är det du inte förstår? :)
You Better Work

2012-12-08 @ 11:41:25
URL: http://lmn.blogg.se
Postat av: Hejssan

Kan du göra en post av Finlands nationals? Hur gick det? :-)

Svar: Jag har gjort det! Kommentera gärna i den nya bloggen istället, för jag kollar inte här så ofta! :)
You Better Work

2012-12-12 @ 09:18:53
Postat av: Vendela

Hej ville bara säga att jag förstår ingenting av din nya blogg.. de är lite för komplicerad för mig :S

Svar: Vad är det du inte förstår? Jag tycker den är hur lätt som helst! :)
You Better Work

2012-12-16 @ 22:03:00
Postat av: Snälla

Kan du snälla lägga ut bilder och video på pcd hawks dm 2013??

2013-02-19 @ 21:26:10
Postat av: Lanja - www.lanjas.com

har du tips på om man vill börja träna cheer? :) är nybörjare!

Svar: I vilken stad bor du? :)
You Better Work

2013-04-07 @ 11:26:03
URL: http://lanjas.com
Postat av: Lanja - www.lanjas.com

Hej! Jag bor i Stockholm :D

Svar: Det finns massvis med föreningar i Stockholm som har nybörjarlag! Haninge Power Cheer & Dance, Twisters Cheer Elite och Brommagymnasterna Dynamites för att nämna några. Googla på de så hittar du deras hemsidor! :)
You Better Work

2013-04-09 @ 15:25:40
URL: http://lanjas.com
Postat av: Lanja - www.lanjas.com

Ååå, tack så mycket! :D Ska söka på dem & hoppas jag hittar något som passar! <3

2013-04-10 @ 10:02:45
URL: http://lanjas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0