Nya vids


Cheer Extreme Small Senior X Sharks
De har gjort massor med ändringar, I like it!


Cheer Athletics Cheetahs
De är så bra, så bra! Måste nog säga att de är mina favoriter i large coed, trots att jag gillar väldigt många.



Twist & Shout Obsession

Så roligt när Whitney Love är bakperson, hej stå på tå! Haha... VARFÖR är inte hennes hopp frontade kan man undra.


Cheer Athletics Panthers
<3333 Enda jag inte tycker om är att de ticktockar till fel ben och sen bara går ner + att "leave a legacy" inte finns med i den nya musiken :(


Cali Lady Bullets
It's coming together! Stuntet är sick.


AZ Power Envy
SÅ stor förbättring! Ska bli kul att se om det här laget kan placera sig bra på Worlds.


Stingray Orange
Lite besviken :( Hoppas de kommer igen och sätter allt på CHEERSPORT och NCA!


Cali Coed
WOW! Så bra.


Maryland Marlins Tsunami
Stuntsekvensen... Ouch. Annars gillar jag dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0