Small coed NCA 2012


1. California Allstars SMOED
Jag får gåshud av Kiara Nowlin. HUR kan man vara så bra, HUR! När hon ramlar i sin länga fortsätter hon som ingenting hänt... Helt galet. Jag älskar allting i det här programmet.


2. All Star Revolution

Aldrig hört talas om det här laget förut, not too bad!


3. Brandon Allstars Sr. Black
De fick avdrag för sin pyramid dag ett, för något som de inte skulle fått avdrag för tydligen... Det gjorde att de kom trea istället för etta! Men jag tycker ändå SMOED är snäppet bättre. Men ingenting slår Brandons stunt.

Kommentarer
Postat av: Karolina

Va läskigt! Jag har gått och tänkt typ "that awkward moment when Kiara fails her pass" ända sen jag såg henne i Smoed och undrat om det nånsin hänt och there it was! Och inte awkward alls...

2012-02-28 @ 12:43:32
URL: http://nationalchamps.blogg.se/
Postat av: Ida

Karolina: Haha! I den filmen jag lagt upp på Facebook hör man hur alla i publiken ba "oooh.." när hon failar och sen "AAAHH" när fortsätter köra hela.

2012-02-28 @ 13:33:16
URL: http://youbetterwork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0