Alla svenska starter på EM 2012 - juniorer

Livestream HÄR, 3.90 euro/dag.
 
Brommagymnasterna Dynamites Di5monds
Klass: Junior all girl group stunt
Antal starter i klassen: 11
Tid: 11:16
 
Sveriges enda start i group stunt är de här tjejerna, visa Europa vad ni går för! Det här är en klass jag inte heller har koll på, det ska bli spännande att se vad alla har att bjuda på!
 
 
Power Cheer Cougars
Klass: Junior all girl elite
Antal starter i klassen: 11
Tid: 13:32
 
Cougars har inte fått så bra placeringar det här året, men nu sista tävlingen tror jag absolut att de vill ha revansch! Eftersom Excaliburs och Junior Blue tackade nej till att tävla EM fick Cougars chansen att åka, jätteroligt att Sverige har två tävlande i junior elite! Ni som vill smygkika på Cougars EM-program ska infinna er i Torvalla 19:00 ikväll!
 
 
Brommagymnasterna Dynamites Diamonds
Klass: Junior all girl elite
Antal starter i klassen: 11
Tid: 14:44
 
Jag var och kikade på Diamonds EM-genrep igår - de har ändrat och förbättrat en hel del till EM! De är bland annat 25 personer på mattan på EM, kul! Diamonds är sist ut i klassen på EM och den allra sista svenska starten på tävlingen.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har di5monds en ny topp? Har för mig att de var en annan topp på dm/sm.

Svar: Ja, den andra toppen tävlar inte EM!
You Better Work

2012-06-27 @ 22:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0