Styrka

Hittade denna på Twitter. Prova och kör!


Jumping jacks


Crunches


Squats


Push ups

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch det var inte kul

2012-06-12 @ 22:32:07
Postat av: Ida

Hahaha

2012-06-12 @ 23:07:13
URL: http://youbetterwork.blogg.se/
Postat av: Idun

Hej!



Om man ser till dina senaste inlägg så verkar det som att du är klar med att lägga upp bilder från vårens tävlingar. Stämmer detta, eller har du bara tagit en paus? Det är nämligen så att jag har noterat att du inte har lagt upp bilder på en del lag, inklusive lag som hamnat på medaljplats både från RM nu senast, men även DM(och då är det det södra jag tänker på eftersom det är det jag har mest koll på)! Jag vet att mitt i alla DM-inlägg så kom Worlds, och jag förstår absolut att du inte hade tid att redigera + lägga upp allt! Dock vore jag väldigt glad om du ville lägga upp bilder på de lag du inte lagt upp än, från båda tävlingarna, under tidigare delen av sommaren! Sist av allt vill jag bara säga att du gör ett grymt jobb, och jag uppskattar verkligen all tid du lägger ner på den här bloggen!

Tack för mig!

2012-06-13 @ 00:33:27
Postat av: Ida

Idun: Hej! Nej, jag är inte klar med att lägga upp bilder. Det tar mycket längre tid att redigera bilder än att skriva ett vanligt inlägg, plus att jag bara kan redigera bilder på min stationära dator och jag använder oftast min laptop.



Som jag sagt tidigare så kommer alla bilder läggas upp till slut! Men det går i perioder när jag lägger upp för att jag helt enkelt inte har tid att redigera hela tiden.



Och angående medaljplats så spelar det ingen roll för mig. Ibland lägger jag upp i den ordningen lagen placerade sig, men oftast blir det bara en random ordning.



Tack för dina snälla ord!

2012-06-13 @ 11:59:43
URL: http://youbetterwork.blogg.se/
Postat av: Idun

Okej, tack för ditt svar! Vet att det är många som tjatar och jag förstår att det är jobbigt! Det är bara så kul med bilder från Svenska tävlingar heheh! Men ha det så bra, och glöm inte att hänga lite i solen nu i sommar, så du inte fastnar framför datorn hela tiden! Bara de kommer upp innan DM 2013 så blir jag glad :) Ha det bra!

2012-06-18 @ 12:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0