Fler NCA-videos


ACE Warriors
Hade jag bara kollat på dansen hade jag aldrig gissat på att det var så mycket kaos i pyrren. Riktiga performers!


California Allstars Coed

<3


Woodlands Elite Generals
Sjukt bra gymnastik. Lilla dubbeldubbel-tjejen är bäst!


Cheer Athletics Junglecats
Grymma level 6 coed!


Maryland Marlins Tsunami

Nu satt i alla fall alla grupper i första stuntet! Helt galet stunt, det ska dem ha cred för. Tycker det är tråkigt att Maison Baker som är väldigt frontad i stunten inte gör något annat än just stunt... Hon hoppar inte ens.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är jag helt blind eller hoppar hon inte precis innan voltsekvensen? ;) Finns det nån film på usc black hawks och excaliburs stunt? :)

2012-03-01 @ 14:49:54
Postat av: Anna

Haha, fult att hon är den enda som har framperson också!

2012-03-01 @ 16:45:31
URL: http://elmstrom.blogg.se/
Postat av: Ida

Anonym: Ja det gör hon, men inte innan när det är hopp+salto. Då står hon längst bak i mitten.



Inte vad jag vet, jag har bara film från genrepet.

2012-03-01 @ 23:13:13
URL: http://youbetterwork.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag gillar verkligen inte Maison! Visst hon är skitsöt och grymt duktig som topp men om man går i ett så pass bra lag ska man väl åtminstone kunna köra hopp salto?

2012-03-02 @ 10:45:34
Postat av: Mindy

men Maddie körde ju bara stunts 2011? Maison kanske är skadad oxå :)

2012-03-02 @ 11:22:14
Postat av: Diana

Anonym: Bara för att man går i ett sånt bra lag betyder det faktiskt inte att man måste kunna allt, bara för att hon går i ett sånt bra lag ska hon inte känna så stor press på att hon ska kunna eller lära sig allting ;)

2012-03-02 @ 16:35:59
Postat av: Ida

Anonym: De har väl förmodligen tagit in henne för att hon som topp make up for det hon saknar i gympa. Men tycker det var fult att de tre står där bak bara, det syns mer än om de skulle hoppa och sen "fejka" salto. Så kritiken var mot hennes tränare inte mot Maison, det är väl inte hennes fel direkt haha.



Mindy: Jo kanske, vem vet! Men hon hoppar/voltar inte i någon av 2by2s filmer så förmodligen kan hon inte.

2012-03-02 @ 18:17:06
URL: http://youbetterwork.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har för mig att Maison har gjort illa sig när hon har kört gymnastik förut, typ ångrat sig i mitten av sin länga eller något och landat på ryggen och nu vågar hon inte köra längre.

2012-03-02 @ 21:49:52
Postat av: Mindy

fast det är ju kul att hon bara är med för stunts när hon inte ens är finast i luften...

2012-03-03 @ 12:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0