Mina MVP's

Någon kommenterade att jag borde göra ett inlägg med "mina MVP's". Det här är helt mina åsikter, och ni behöver såklart inte hålla med. Alla har sina MVP's :)

Klicka på namnen för att se film.

HAC Elite
Jag fick gåshud redan i början av programmet. Trots att de hade en del fall så förstör det inte så mycket som det skulle kunna göra tycker jag. Man sitter ändå och gapar och deras galna pyramider och fina baskets. Mina favoritdelar i programmet är ja... trevåningarna och baskets. Ska bli kul att få se de igen om en månad i Orlando där de kommer tävla som Team Finland.


Bild från HAC Elites blogg.

Mika & Mija
Behöver inte ens skriva vilken förening de är ifrån, alla vet vilka de är. Det var otroligt kul att få se de live! De ser så otroligt lugna, självsäkra och glada ut när dem kör sitt program, jag älskar det! Stort lycka till på VM!

MFC Coed Blue
Jag tycker verkligen de är bättre än NÅGONSIN. Koreografin (som kommer från Rockstar Cheer och Jonathan Lewis) är jättefin och visar deras skills mycket bättre än tidigare. Dock skulle den kunna vara lite mer coed än all girl, men de har ju inte så många killar i laget. Mina favoritdelar i programmet är första stuntsekvensen och dansen. Det är grymt att de har tre tjejer som skruvar! Matilda Hartzell ska ha creds för att allt hon gör - bas i första stuntet, topp i two-based, baskets och pyramider och såklart hennes gymnastik. Även Alexander Ström som kom in tre dagar innan tävling och ersatte en tjej som skadat sig.

Malmö Allstar Cheer Kings
Kings kom förra året ut på DM och chockade alla. Efter förra årets framgångar hade jag höga förväntingar på dem - vilket de levde upp till! De är tighta i allting! Min favoritdel i programmet är första stuntet.


Bild lånad av Ellen Holst.

Gothenburg Cheer One Cats
Inte bara mina MVP's, utan domarnas MVP's också :) Om jag inte misstar mig helt så har en hel del från förra årets lag gått upp till Wildcats i år, vilket alltså betyder att de har många nya i laget. Jag tycker de presterade väldigt bra igår. Tempot i programmet är högt och alla delar i programmet utförs lika bra.

GC Troops Knights
Innan tävlingen började stod jag och kollade på de ett tag i förträningshallen och imponerades stort av deras program! På tävling tappade och vinglade de en del, men om man tittar på vad det är de gör så kan man inte annat än imponeras! Massor med ticktocks och även 360. De här tjejerna har aldrig tävlat avancerad, utan går alla i junior fortsättning.

Dynamite Dolphins
Dolphins tävlade Nordic Open i lördags, där klassen är level 6/avancerad, jämfört med fortsättning som de vanligtvis tävlar i. De hade lagt in flera trevåningar, lite svårare stunts och en tjej som kör salto. Jag är riktigt imponerad över deras trevåningsbygg! De var även väldigt cleana i allt annat. Min favoritdel i programmet är som sagt alla trevåningar :)


Bilder lånade från Facebook.

Kommentarer
Postat av: - Asta

Det var jag som skrev kommentaren om dina MVP:s glömde skriva namn, lol.



Kul att du gillade vårt program (Knights) :D

2012-03-26 @ 13:19:41
URL: http://favv.webblogg.se/
Postat av: Paulina

Vart har du lagt upp videorna ifrån dm södra på gco? Kan du lägga ut bilder?

2012-03-26 @ 15:08:11
Postat av: Hce

hej ville bara säga att Cyclones i Haninge cheer elite fick faktist och MVP ;)

2012-03-26 @ 15:24:41
Postat av: Ida

Paulina: Jag har inte lagt upp några filmer.



HCE: Det här inlägget handlar om DM södra.

2012-03-26 @ 15:28:31
URL: http://youbetterwork.blogg.se/
Postat av: Ida

Och NM! Haha.

2012-03-26 @ 15:28:50
URL: http://youbetterwork.blogg.se/
Postat av: Christina

Nu finns även GCO cats på youtube http://www.youtube.com/watch?v=y4ztFORK0Zc&feature=bf_prev&list=UUJlNIuPluuIWZYsWbAGDq4A&lf=plcp

2012-03-26 @ 22:22:16
Postat av: Anonym

Och nu Wildcats http://www.youtube.com/watch?v=tUnI1L0CP4E

2012-03-27 @ 00:30:59
Postat av: Matilda Hartzell

Tack vad du är söt Ida!! :)

2012-03-29 @ 19:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0