Large coed Worlds 2012

Cheer Athletics Cheetahs som tog hem det älskar jag! De har så fräsch koreografi. De visar upp både killarna och tjejerna i programmet, t.ex. i gymnastiken och i dansen. Väldigt kreativt stunt, även om pyramiden är lite av en besvikelse. Brad Habermel är geniet bakom Cheetahs och även Panthers.

Cali, de eviga tvåorna... De får knappt fått någon uppmärksamhet alls under året, jämfört med Smoed och Lady Bullets. Jag tycker de är bättre än någonsin!

Top Gun är verkligen tillbaka jämfört med förra året, men ändå inte helt "tillbaka". De brukade alltid dominera large coed och var under några år helt överlägsna, men nu har flera large coed-lag hunnit ikapp dem. Tycker dock de har jättefin koreografi i år och jag hoppas de kan bjuda på ett svårare stunt nästa säsong!

Cheer Extreme Coed Elite har varit stabila hela året och redan i början av säsongen lyckades de ta hem The MAJORS, vilket betyder att de kommer till Jamfest Europe (Panthers kommer inte). Jag får ingen wow-känsla av deras program, utan jag tittar mest på Holden haha...

ACE Warriors som vann förra året har haft ett tufft år i år där de inte satt programmet så många gånger. Men de satte det jättebra nu på Worlds, jag förstår inte hur de inte kunde komma bättre! Jag tycker de är bättre än både Coed Elite och Top Gun. Men det var förmodligen väldigt tight i poängen.


Cheer Athletics Cheetahs


California Allstars Coed


Top Gun


Cheer Extreme Coed Elite


ACE Warriors

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför kommer panthers inte till jamfest?

2012-05-10 @ 19:54:46
Postat av: Ida

Anonym: Jamfest gick innan The MAJORS ut med att man vinner en resa till England för sitt lag, men sen efter så visade det sig att man bara vann ett bidrag till resan... Så det skulle kosta jättemycket för dem. Coed Elite har försökt tjäna ihop pengar, men det är så pass mycket att vissa valt att inte följa med. Så det är kanske halva Coed Elite som kommer.

2012-05-10 @ 20:04:49
URL: http://youbetterwork.blogg.se/
Postat av: S

älskar cali bullets! GRYMMA <3 hoppas de lyckas ta hem de nästa år ;)

2012-05-11 @ 15:06:17
Postat av: Anonym

har dom inga ramsor i sina program?O___o

2012-05-12 @ 18:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0