Pro X

För 5-6 år sedan fanns det något som kallades Pro X. Deras mål var att visa att cheerleading är en extremsport och uppmärksamma duktiga cheerleaders. De valde ut 22 st som de filmade och alla filmer sattes ihop till en dvd som såldes. Det visade sig sedan att det fanns ett annat företag som hette Pro X, så de var tvungna att döpa om sig. Det nya namnet blev Cheer XS. De fortsatte på samma koncept men anordnade en tävling som kallades The Search, där folk fick "tryouta" för att kvala vidare. Jag vet inte vad som sedan hände mitt i, men tävlingen verkade aldrig fullföljas helt. Tråkigt!

Mina favoritvideos av Pro X. Alla finns HÄR. Original cheerlebrities!


Garin Gosnell
Det här är Eagles koreograf!


Michael May & April Weaver
Mitt favoritpar i partner stunt!! Fortfarande det bästa jag sett i partner stunt.


Veronica & Melanie Gomez


Amanada Yancy


Kiara Nowlin


Anita Pluto-Elliott


Brandon McCuien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0