Senior Elites dance 12/13


Kommentarer
Postat av: E

En fråga till dig ida, vet du några bra cheerskor om man är topp och har BREDA fötter? Har två par nfinity som är jättesköna men foten går liksom över sulan då den är smalare än foten så tappar en del balans pga det. Förstår du ungefär vad jag menar? :P

Svar: Vilka modeller har du på Nfinity? Du kanske kan prova att beställa killmodell i Nfinity! Det är samma skor men förmodar att de är lite bredare.
You Better Work

2012-11-12 @ 10:20:03
Postat av: E

Tack för svar! Har Phoenix och vengeance! Har funderat på evolution som ser ut att va bredare men vet inte om det är värt pengarna om det är ungefär samma. Finns ju andra märken typ kaepa men jag är väldigt liten och lätt och voltar mycket och de skorna är ju lite tyngre och klumpigare. Visste inte att det fanns killmodeller faktiskt! Men om de har i storleken 35-36 så kanske det är värt att testa? :)

Svar: Jag har verkligen för mig att det finns killmodeller, men jag hittar inga nu... Du kanske kan vänta till DM och prova Evolution där, för att se om de känns bättre? Eller om någon du känner har den modellen så kan du prova.
You Better Work

2012-11-12 @ 12:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0