Awa i X Factor

Idag sänds första "riktiga" avsnittet av X Factor. En av deltagarna är Awa, som tidigare har gått på cheerleading. Jag har ställt några frågor till henne. Se till att kolla på X Factor ikväll, 20:00 på TV4. Och såklart rösta på henne så hon går vidare! Ni ringer till 099-41403 för att rösta.
 
 
Hur kommer det sig att du började på cheerleading?
Jag började på cheer för att jag hade hört talas om det av en kompis och tyckte det lät som en perfekt kombination med dans och gymnastik (som jag gått på innan)!

Vilka lag har du gått i?
Jag har gått i Dynamite Daggers (junior nybörjare) och Devils (junior fortsättning).

Vad hade du för position när du gick på cheerleading?
Jag har alltid varit topp, vilket har varit superkul men svårt ibland!

Vilket är ditt favoritmoment?
Mitt favoritmoment är basket toss.


Kommentarer
Postat av: Hanna

En fråga .

Det är ju många lag som har camp med amerikanska tränare. Och det är inte helt lätt att förstå engelskan. Så skulle du kunna vara snäll och lägga upp ett inlägg med översättning på alla cheermoment.

Typ, topp bas bak fram.
Bygg m.m.
Hopp, toetutch front pike m.m.
Volter, flickis salto m.m.
Positioner, främre/bakre rad framför bakom i mitten m.m.
Rörelse.

Asså typ skriv om de viktigaste momenten inom Cheerleading , så man förstår vad amerikanerna prata om...
Tack . Lycka till i Eagles :) <3

2012-10-06 @ 17:00:54
Postat av: Linda

vad hände med Secret diary of an american cheerleader? slutade den sändas eller har du bara inte lagt upp den? :)

Svar: Jag slutade lägga upp för att det var kasst... Haha. Finns nog på YouTube om du söker!
You Better Work

2012-10-06 @ 18:29:56
Postat av: Hanna

Hej. Vet inte vart jag ska skriva så jag skriver här. För längesedan la du upp en urgullig film på mini-tjejer som körde ett tävlingsprogram, har för mig att de var från Stingrays men jag kan ha fel. Har du en aning om vilken film jag menar och har du möjlighet att lägga upp länken igen?

Svar: Stingray Grape!
You Better Work

2012-10-06 @ 20:44:05
Postat av: Mikaela

Jag tror du menar Stingray Grapes för det är ett miniminiorlag som är jätte duktiga. Jag vet inte vilket år men testa att sök på stingray grapes :).

2012-10-07 @ 19:28:11
Postat av: Anonym

Eller world cup twinkles?

2012-10-07 @ 22:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0