Cheer Extreme Youth Elite part 3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du skriva ett inlägg eller typ ta reda på lite mer om Ulrikke från Viqueens som har flyttat till USA i ett år kommit med i Senior Elite i år? Vore så hiiiimla kul att få höra mer om henne!

Svar: Jo, jag har tänkt det! När säsongen har kommit igång lite och de har haft showcase!
You Better Work

2012-09-11 @ 16:57:11
Postat av: Anonym

hej! så jag har tränat cheerleading i 1 år nu och ska snart börja att lära mig flickis. och min fråga är: är det sent?

Svar: Nej inte alls, det beror ju på vad du kunde innan och vad du kan nu. Vissa är inte redo att träna på flickis förrän efter ett par år och vissa kan börja med det direkt!
You Better Work

2012-09-11 @ 18:05:29
Postat av: Lovisaaa

Kan inte du skriva inlägg om alla kända cheerleaders ?

2012-09-11 @ 19:12:42
Postat av: Lovisa

Snälla !!!

2012-09-12 @ 20:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0